09123688189
  • 2

سایبان همراه خودرو

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/9/13 19:30:11

تا به حال نام سایبان خودرو قابل حمل را شنیده اید؟ از آنجا که ماشین ها جزو اموال با ارزش ما هستند نگهداری از آنها هم مهم است. همه ما دغدغه این را داریم که خودرو را زیر سقف پارکینگ بگذاریم تا از استهلاک زود هنگام آن جلوگیری شود. همچنین که امنیت خودرو هم در پارکینگ تامین است.

 

سایبان قابل حمل خودرو

این نوع سایبان ، قابلیت حمل داشته و می توانید همیشه آن را در ماشین خود داشته باشید و نه تنها در محل پارک از آن استفاده کنید، بلکه در هر مکانی حتی دشت ها نیز از آن ها استفاده کنید.

اما این روزها خیلی از مردم در ساختمان هایی زندگی میکنند که فاقد پارکینگ است. این مشکل خیلی از ماست که نمیدانیم چگونه از خودرو مراقبت کنیم. تکنولوژی در این راه به کمک ما آمده و کار محافظت از خودرو را آسان تر کرده است. دیگر میتوانید همانطور که با نصب دزدگیر امنیت ماشین را تامین میکنید. با نصب سایبان ماشین هم از خودرو خود در برابر تغییرات جوی مراقبت نمایید. سایبان ها از دیرباز برای انداختن سایه مورد استفاده بوده اند و هنوز هم مهمترین کارکرد آنها برای ایجاد سایه و خنک نگه داشتن است.

سایبان قابل حمل خودرو

اما با به کار گیری تکنولوژی میتوان از سایبان استفاده بهتر و کار آمد تری هم داشت. با نصب موتور برقی برای سایبان خودرو قابل حمل توانسته ایم محصولی را عرضه کنیم که کارآمد تر و بادوام تر باشد. میتوانید به راحتی آن را روی خودرو نصب کنید و حتی در سفر هم همراه خود داشته باشید. این وسیله قابلیت شارژ را دارد و میتوانید بعد از 3 یا 4 ساعت شارژ آن، تا مدت ها از آن استفاده کنید. چادر سایبان ماشین محکم است و از سقف و بدنه خودرو در برابر افتادن سنگ، برگ درختان و فضولات پرندگان و … مراقبت مینماید.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید  09123688189

 

امکانات سایبان اتوماتیک همراه خودرو

این سایبان ها را در هر مکان یا جایی برای خودرو خود می توانید استفاده کنید و به عنوان یک چتر محافظت از تابش نور خورشید می کند و داخل ماشین را خنک نگه می دارد و در فصل زمستان از خودروی شما در برابر باران و برف محافظت می کند در برابر طوفان و باد های شدید مقاوم و در برابر گرد و غبار از خودرو محافظت می کند  و به خاطر جنس ضد آب آن مقاوم در برابر رطوبت می باشد و آب به داخل آن نفوذ نمی کند این سایبان اتوماتیک همراه خودرو نیاز به شارژ از طریق برق دارد و با کابل  USB شارژ می شود و به صورت اتوماتیک با یک ریموت کنترل باز و بسته میشود.

 

سایبان خودرو اتوماتیک

اسم این سایبان خودروی جدید، چتر خودرو است که به راحتی در عرض 30 ثانیه نصب می شود و نیازی به متخصص ندارد و باز و بسته شدن آن در عرض 8 ثانیه انجام می شود. این مدل چتر ماشین در سراسر دنیا مورد استقبال عموم قرار گرفته است چون مزیت های فراوانی دارد که باعث شده است تمام مردم برای خرید آن مشتاق شوند.

سایبان متحرک خودرو

برای مشاوره خرید چتر خودرو می توانید با سایه سازان آوید در ارتباط باشید.

09123688189

 

امکانات سایبان متحرک خودرو

انتخاب نوع سایبان برای پارکینگ به ابعاد و اندازه محل نصب آن بستگی دارد. معمولا پایه ها روی دیوار و یا روی خود خودروی شما نصب میشوند و چادر میتواند فضای روی سقف خودرو را پوشش دهد.

میتوانید بعد از نصب آن را در زمان عدم استفاده ببندید تا فضای زیادی را از شما اشغال نکند. این محصول حداکثر انعطاف پذیری را در تمام فصول دارد و تقریبا برای هر آب و هوایی میتواند مناسب باشد.

امنیت و سلامت سایبان برقی ماشین را می توانید با یک سنسور افزایش دهید. با نصب سنسور باد روی سایبان میتوانید مطمئن باشید که در زمان وزش بادهای شدید هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید البته نصب سنسور باد روی سایبان خودرو هزینه بر بوده و بسته به نیاز مشتری و به صورت سفارشی نصب و اجرا می گردد.

سایبان برقی در شرایط طوفانی و باد شدید خود به خود بسته میشود و مانع از آسیب خواهد شد و همان گونه که ذکر شد نصب این سنسور به نیاز شما بستگی دارد و طبق درخواست مشتری نصب میشود.

سایبان خودرو

محافظت از رنگ خودرو

به دلیل ارزشمندی خودرو، سالم بودن بدنه و رنگ ماشین نیز در خرید و فروش ماشین ها اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل محافظت از بدنه و به خصوص رنگ خودرو مسئله ای مهم می باشد که مناسب ترین روش برای این کار، سایبان ماشین می باشد.

سایبان ماشین نقش یک محافظ برای خودرو شما را در برابر اشعه های نور خورشید، باران های اسیدی ، تگرگ ، شیره درختان، فضولات پرندگان و …. ایفا می کند که باعث جلوگیری از افت ۱۰ الی ۲۰ درصدی قیمت خودرو شما می شوند. شما می توانید با نصب سایبان اتوماتیک و یا سایبان پارکینگ ثابت و یا برقی برای خودرو یا حیاط خود از ایجاد صدمه به بدنه خودرو و اشیاء داخل آن جلوگیری به عمل آورید و عمر مفید آن را افزایش دهید.

 

مزایا سایبان خودرو

مهمترین مزیت های سایبان خودرو به شرح زیر می باشد:

✔️ حفظ تمیزی خودرو پس از کارواش

✔️ حفاظت از خودرو در برابر باران‌های اسیدی و برف

✔️ جلوگیری از آسیب به رنگ خودرو در برابر اشعه‌ های مضر خورشید که به مرور زمان باعث افت ۱۰ تا ۲۰ درصدی ارزش خودرو می‌شود

✔️ حفظ سلامت با جلوگیری از بالارفتن دمای داخل خودرو و انتشار گازهای سمی ناشی از آن

✔️ جلوگیری از برخورد فضولات پرندگان به خودروهای در حالت پارک

✔️ جلوگیری از ریزش شیره درختان بر روی خودرو

سایبان ماشین اتوماتیک

سایبان خودرو اتوماتیک برای انواع خودرو قابل نصب و استفاده است و هیچ محدودیتی را ایجاد نمی کند. باز و بست کردن آن بسیار آسان است و تنها با یک ریموت و از راه دور امکان پذیر می باشد. باز کردن چتر خودرو تنها 8 ثانیه زمان میبرد و به راحتی میتوانید آن را استفاده نمایید. نصب سایبان خودرو مانع از نفوذ آب باران و برف به داخل ماشین میشود و به خوبی مانند یک چتر محکم مراقب وسیله شما خواهد بود. پارچه چادر سایبان بسیار محکم است و محکم ترین ضربه ها را هم مهار خواهد کرد.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

شارژ سایبان ماشین اتوماتیک 

سایبان خودرو قابل حمل هم مانند هر وسیله برقی دیگر نیاز به شارژ از طریق برق دارد. اما نگهداری شارژ برای این وسیله زمان زیادی را شامل میشود. پس از بابت مصرف بهینه انرژی مقرون به صرفه خواهد بود.

 

خرید سایبان ماشین اتوماتیک 

خرید سایبان ماشین برای همه کسانی که اهل سفر با خودرو شخصی هستند یا برای جای پارک دچار مشکل هستند لازم و ضروری است . قیمت سایبان خودرو بر اساس لوازم و تجهیزات مورد استفاده در ساخت ان تعیین میشود. که این اجزا شامل چادر سایبان، پایه ، موتور برقی و ریموت کنترل است. برای اینکه خرید آسان و مطمئن داشته باشید بهتر است چتر ماشین را از تولید کننده معتبر بخرید تا دوام آن تضمین شده باشد.

انواع مختلفی از سایبان برای خودرو ها وجود دارد اما معمولا ثابت هستند. یعنی با نصب انها دیگر امکان جابجایی یا حمل وجود نخواهد داشت. با خرید سایبان پارکینگ اتوماتیک یک سایبان قابل حمل دارید که در حیاط خانه، باغ و ویلا و … میتوانید همراه خود ببرید. این وسیله سبک است و به آسانی در کیف مخصوص خود جا میگیرد.

 

رنگ سایبان ماشین اتوماتیک 

برای سایبان ماشین تنوع رنگی خوبی وجود دارد. میتوانید این وسیله را در سه رنگ سرمه ای ، مشکی و سفید تهیه کنید و برای هر مدل اتومبیل استفاده نمایید. نصب سایبان خودرو از هرگونه آسیب به بدنه خودرو جلوگیری میکند و مانع از گرم شدن بیش از حد صندلی ها خواهد شد.

تابش مستقیم آفتاب همیشه در تابستان نشستن داخل ماشین را بعد از مدت طولانی پارک زیر آفتاب دشوار میکند. اما سایبان دما را تا 10 درجه خنک تر خواهد کرد و شما سفر آسان تری با ماشین خواهید داشت. مراقب باشید پیش از حرکت حتما سایبان ماشین را از سقف باز کنید.

 

مزایای دیگر سایبان خودرو

با پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر از سایبان های چادری استفاده می شود و بیشتر از سایبانی که قابل حمل باشد و مقاوم در برابر شرایط جوی باشد استفاده می کنند این سایبان که به عنوان یک چتر مدرن با کارایی بسیار بالا به خوبی بدنه خودرو را پوشش می دهد و از آفتاب خوردگی و رنگ پریدگی خودرو شما محافظت می کند.

و از دیگر مزایای آن داشتن پایه های قابل تنظیم می باشد که در هر محل یا مکانی می توانید چتر آن را باز کنید و در زیر سایبان استراحت کنید بنابراین سایبان اتوماتیک همراه خودرو نه تنها به عنوان سایبان اتومبیل شما می باشد بلکه در صورت نیاز شما می توانید در زیر سایبان استراحت کنید.

سایبان ماشین

فرض کنید در یک روز گرم تابستانی به دنبال سایه ای هستید که خودرو خود را در آن پارک کنید و یا دوست دارید در خودروی خود استراحت کنید و از منظره بیرون خودرو درحالی که در داخل خودرو نشسته اید استفاده کنید و آفتاب نیز شما را اذیت نکند اینجاست که مزیت اصلی سایبان خودرو آشکار می شود.

این سایبان های اتوماتیک همراه خودرو دارای رنگ های جذاب و در سه رنگ سرمه ای ، سفید و مشکی تولید می شود و برای هر نوع مدل خودرو قابل استفاده می باشد و دارای پایه شارژ با کابل USB  است و این نوع سایبان با ایمنی بالا و مقاومت زیاد امنیت خودرو شما را در شب ایجاد می کند و با طراحی و نصب چراغ های ال ای دی می توانید در شب باعث روشنی سایبان شوید و این سایبان مقرون به صرفه است و کسانی که اهل سفر هستند می توانند از این سایبان استفاده کنند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سایبان برقی با سایه سازان آوید تماس بگیرید .

 

سایبان ماشین همراه همیشگی خودروی شما!

سایبان ماشین با توجه به اینکه از خودرو محافظت می کند یکی از محبوبترین سایبان ها محسوب می شود. بعضی از افراد هستند که وقتی به ویلای خود مراجعه می کنند با اینکه ماشین زیر نور خورشید باشد مشکل دارند و رنگ و روی خودرو از بین می رود داخل ماشین داغ می کند طوریکه دو ساعت باید صبر کنند تا داخل خودرو کمی خنک شوند تا بتوانند راحت بنشینند. اما این مشکلات با نصب سایبان ماشین حل می شود.

سایبان پارکینگ یا سایبان اتوماتیک خودرو از خودروی شما در برابر تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می کند و ماشین َشما را زیر سایه ای خنک منتظر شما می ماند. با اینکار همیشه خودرویی سالم خواهید داشت و مراجعه به تعمیرگاه کاهش پیدا می کند .

مخصوصا وقتی از کارواش باز می گردید فردا با صحنه ای که اصلا دوست ندارید ببینید مواجه نمی شوید منظورم کثیف شدن خودرو بر اثر بارش باران، فضولات پرندگان عزیز و .. است.

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

برچسب ها : سایبان-خریدسایبان-سایبانخودرو-سایباناتوماتیکخودرو-خریدسایبان اتوماتیک-سایبانقابل حمل خودرو-خریدسایبان قابل حمل خودرو-قیمتسایبان-قیمتسایبان خودرو-خریدسایه بان-سایه


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN